Pica no gráfico para ver os resultados
A comprensión lectora media do colexio é de 4,8 xusto un pouquiño máis baixo da media (5)Teñen un nivel:
- Moi baixo...........................14%
- Baixo..................................13%
- Moderadamente baixo.........16%
- Normal...............................40%
- Moderadamente alto...........13%
- Alto.....................................1%
- Moi alto...............................3%
Hai un 17 % de nenos e nenas que teñen moi boa comprensión e un 3% a teñen excelente.
A comprensión literal é a que mellor teñen e refírese a ideas e informacións explicitamente manifestas no texto. As tarefas a realizar son:
-recoñecemento de detalles
-recoñecemento das ideas principais
-recoñecemento dunha secuencia
-recoñecemento comparativo
-recoñecemento da causa e o efecto das relacións
-recoñecemento dos trazos de carácter
A reorganización é a comprensión peor e requiere que o alumno analice, sintetice e/ou organice ideas sobre a información explicitamente manifesta no texto que debe ler. As tarefas de reorganización son:
-Clasificar
-Esquematizar
-Resumir
-Sintetizar
Segundo o tipo de texto o narrativo é o que mellor entenden mentras que a interpretación de datos é o que peor entenden.
No hay comentarios:
Publicar un comentario