miércoles, 18 de noviembre de 2009

¿Amplian a miña cova?

Hoxe, estando moi tranquiliño na miña cova, empecei a oir ruídos estraños e alí estaban: medindo, e dáme no meu caparazón que vai ser que van ampliar esta pequeniña cova que teño.

Que contento estou, que ledicia porque xa levo anos oíndo o da ampliación da miña cova pero nada de nada........ e agora, cando menos esperábao, danme esta alegría.

Pois se a amplían, CANTAS COUSAS IMOS FACER.....

Déixovos que teño que apurar en informatizar todos estes libros antes de que chegue a ampliación....a ver se me vai a pillar.
Un saúdo. Don Sapoconcho

2 comentarios:

Anónimo dijo...

yujuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! que sorte!!!hai que darse prisa logo!!ánimo. Piruleta Mariví.

Anónimo dijo...

babo por el que dibujo a SAPOCONCHO.
Manu

Se algunha das fotografías, debuxos... que aparecen neste blog están suxeitas a dereitos de autor, póñanse en contacto con nós e serán retirados.