lunes, 14 de febrero de 2011

Poesías de amor

Cantas poesías entregastedes; nenos, nenas, mestres, mestras, avós, pais, nais.....todos grandes poetas
Poesías de amor ao can, a chica perfecta, á avoa, á cobaya Kiuti, a profe Ánxela, a Bob Esponxa, ao amor en xeral, a nai, ao pai, ao fillo/a, á semán, a familia, ao amor imposible, ao amor prohibido, .......




Pica na imaxe para ver tódalas poesías
Aquí déixovos unha mostra representativa pero podedes ler todas picando na imaxe
Me quiere siempre
Ayer hoy y mañana
Me gusta mamá
Adoro a mamá

Papá te quiero
Antes ahora y después
Para mi eres mi tesoro
Así que siempre te querré

Ladra que ladra
mi perra ladra que te ladra
si está contenta ladra
si tiene hambre ladra
si no juego con ella....tambien ladra
y es que a mi Capri lo que más le gusta
es......ladra que te ladra
..........

Elevo os ollos ao ceo
e a túa mirada queta a miña alma,
o meu corpo
Despois de tanto tempo,
a túa ausencia da terra aínda me doe,
pero non a mollo, xa non te choro,
o frio foise de min
Avoa, querida avoa,
avoa, adorada avoa
...........

Querote moito Ánxela
e a Mario
e os quero porque
nos enseñais moito




No hay comentarios:

Se algunha das fotografías, debuxos... que aparecen neste blog están suxeitas a dereitos de autor, póñanse en contacto con nós e serán retirados.